ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آخرین اخبار از کرونا در ایران:

۲۵۳ نفر دیگر جان باختند

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۲۵۳ بیمار کووید ۱۹ در کشور طی روز شنبه و بستری شدن ۱۷۷۹ نفر خبر داد.

به گزارش اترک، سیما سادات لاری، بعد از ظهر شنبه، در تماس تلفنی با شبکه خبر اظهار کرد: از جمعه تا شنبه و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۴ هزار و ۱۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۷۹ نفر از آنها بستری شدند.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۵۲۶ هزار و ۴۹۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: متأسفانه ۲۵۳ بیمار کووید ۱۹ نیز جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۳۰ هزار و ۱۲۳ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۴۲۳ هزار و ۹۲۱ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: ۴۷۲۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون چهار میلیون و ۴۸۲ هزار و ۲۶۳ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

وی هشدار داد: استان‌های تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

لاری در پایان گفت: استان‌های هرمزگان، فارس و گلستان نیز در وضعیت هشدار قرار دارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه