ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کشف پرونده پولشویی ۹۴۰ میلیارد ریالی در استان

اترک: فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک مورد پرونده پولشویی به ارزش ۹۴۰ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال و دستگیری یک متهم خبر داد.

به گزارش اترک، سردار علیرضا مظاهری گفت: با مراجعه یکی از شهروندان به پلیس امنیت اقتصادی این فرماندهی و اعلام شکایت مبنی بر اینکه فردی بدون اطلاع او اقدام به افتتاح حساب به نام او و اعضای خانواده‌اش کرده، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سردار مظاهری افزود: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، فردی که اقدام به افتتاح حساب در یکی از بانک‌های شهر بجنورد به نام اعضای خانواده شاکی کرده، به مدارک هویتی آنان دسترسی داشته است.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان موفق به شناسایی فرد مورد نظر شدند، ادامه داد: با بررسی‌های انجام شده مشخص شد، متهم با هدف سودجویی و خرید و فروش سهام بیشتر از کارگزاری‌های بورسی اقدام به این کار کرده است.

سردار مظاهری متهم در حین انجام فعالیت مجرمانه در منزلش دستگیر شد، عنوان کرد: این فرد تاکنون ۹۴۰ میلیارد و ۳۳۰ میلیون ریال با سوء استفاده از حساب بانکی شاکی و اعضای خانواده‌اش اقدام به پولشویی کرده بود.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد، اظهار کرد: شهروندان باید مراقب باشند تا مدارک هویتی خود را در اختیار افرادی که نمی‌شناسند قرار نداده و ضمن توجه به هشدارها و توصیه‌های پلیس، در صورت اطلاع از اینگونه موارد موضوع را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه