ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برخورد قانونی با رانندگانی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند

مسئول بخش عمرانی و حمل و نقل شهرداری گرمه گفت: نظارت بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در حوزه حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها به صورت مکرر در حال انجام است و با رانندگان متخلف برخورد می‌شود.

به نقل از عصر اترک، ناصر محمودیان اظهار داشت: از شیوع کرونا تاکنون نظارت‌های تیم متشکل از شهرداری، شبکه بهداشت، اماکن و همچنین راهور به صورت مکرر انجام می‌شود و تذکرهای رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی داده شده است.

وی ادامه داد: استفاده از پوشش جداکننده بین راننده و مسافران و ممنوعیت حمل و نقل بیش از سه مسافر، طبق مصوبه ستاد مقابله و پیشگیری از کرونا به رانندگان اعلام شده است.

محمودیان با بیان اینکه نظارت‌ها به صورت مکرر در حال انجام هستند، اضافه کرد: در بررسی‌های صورت گرفته نمایان شد که که رانندگان در بخش حمل و نقل عمومی و تاکسی‌ها به خوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می‌کنند و تمامی فضای تاکسی با هر ورود و خروج مسافر ضدعفونی می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه با رانندگانی که برخلاف پروتکل‌های بهداشتی کرونا عمل کنند، برخورد خواهد شد، گفت: از رانندگان در نظارت‌های صورت گرفته تقاضا می‌شود نسبت به رعایت قوانین سختگیر باشند و از ارائه خدمت به مسافری که از ماسک استفاده نکرده است، خودداری کنند.

محمودیان با بیان اینکه پلیس راهور می‌تواند رانندگانی که از ماسک استفاده نکرده‌اند را جریمه و در صورت تکرار خودرو را توقیف کند، گفت: کرونا بیماری جدی است و از تمامی مردم تقاضا داریم در صورت مواجه با راننده‌ای که از ماسک استفاده نکرده و پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کند با شماره 137 تماس بگیرند تا در جهت رفع مشکل مراجع نظارتی را در جریان بگذارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه