ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مهارآتش سوزی ۷۱ منزل مسکونی در بجنورد

اترک: مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بجنورد گفت: در ۶ ماهه نخست سال آتش سوزی ۷۱ منزل مسکونی توسط آتش نشانی بجنورد مهار شد.

به گزارش اترک، مجید گریوانی با اعلام این خبر اظهار کرد: اتصالات برق، مایعات قابل اشتعال، شعله مستقیم، آتش پنهان از جمله موارد علت این آتش سوزی هابوده که منجر به مصدومیت ۴ نفر نیز شده است.

گریوانی افزود: نصب دستگاه حسگر دود، در دسترس نگه داشتن لوازم مورد نیاز برای خاموش کردن آتش، خاموش کردن اجاق گاز و یا شمع هنگام خروج از منزل عدم در دسترس قرار دادن تجهیزات تولید حرارت در اختیار کودکان، از ابتدایی‌ترین نکات ایمنی است که برای پیشگیری از آتش‌سوزی در خانه می‌توان انجام داد.

وی همچنین در خصوص پیشگیری از آتش سوزی های ناشی از اتصالات برقی در منازل نیز بیان کرد: سیم‌های وسایل برقی را هیچ‌گاه درهم و شلوغ نصب نکنید؛ این نوع از سیم‌ها نباید زیر فرش، بالای میخ و یا در مسیرهایی قرار بگیرند که در آنجا تردد زیاد است، اگر وسیله برقی دارید که صدایی غیرعادی و یا بوی سوختگی از آن‌ها می‌آید آن‌ها را خاموش کرده و از برق بکشید، این نوع از وسایل یا باید تعمیر شوند و یا به‌طور کامل تعویض گردند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه