ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۳ شهید دوران دفاع مقدس در خراسان شمالی تشییع شدند

۳ شهید تازه تفحص شده دوران دفاع مقدس، صبح دیروز پس از ورود به فرودگاه بجنورد طی مراسمی محدود تشییع و به زادگاههایشان منتقل شدند.

به گزارش اترک، صبح دیروز پیکر سه شهید تازه تفحص شده خراسان شمالی در دفاع مقدس، وارد فرودگاه بجنورد شد.

در این مراسم پس از برگزاری آیین تشریفات و تشییع محدود در فرودگاه بجنورد، این شهدا به شهرهای خود انتقال داده می‌شوند.

شهیدان «قربانعلی کبریایی، محمدرضا قویدل و محمدحسین ایمانی» نام این ۳ شهید تازه تفحص شده است که به ترتیب به تشییع و خاکسپاری به شهرهای اسفراین، فاروج و جاجرم منتقل شدند.

عصر دیروز مراسم تشییع خودرویی پیکر مطهر شهید قربانعلی کبریایی از ساعت ۱۶ در محل ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اسفراین در میدان پهلوان کشوری انجام و مراسم وداع با این شهید دوران دفاع مقدس نیز همزمان با نماز مغرب و عشا در مسجد امام رضا (ع) اسفراین برگزار شد.

در جاجرم نیز مراسم استقبال از شهید محمدحسین ایمانی دیروز از ساعت 12 ظهر در گلزار شهدای روستای جوشقان شهرستان جاجرم برگزار شد.

مراسم تشییع پیکر مطهر شهید مدافع وطن، حمیدرضا قویدل نیز در فاروج، دیروز از ساعت ۱۴ و ۳۰ دقیقه از مقابل مسجد آل یاسین شهرستان فاروج به‌صورت کاروان خودرویی به سمت شهر تیتکانلو برگزار شد. همچنین از ساعت ۱۵ پیکر این شهید شهرستان فاروج از مسجد ابوالفضل علیه‌السلام تیتکانلو تا گلزار شهدای این شهر تشییع شد.

مردم خراسان شمالی در دوران دفاع مقدس 3 هزار شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه