ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تشییع پیکر جانباز شهید در سالروز سفر رهبر انقلاب به خراسان شمالی؛

یعقوبی: استقبال پرشور از رهبری، ایستادگی مردم را نشان داد

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با اشاره به استقبال باشکوه مردمی در سفر رهبری به این استان گفت: این استقبال نشان از ایستادگی مردم خراسان شمالی بر آرمان‌های انقلاب بود.

به گزارش فارس، ظهر دیروز پیکر جانباز شهید رضا دژخی با حضور برخی از هم‌رزمانش در دوران دفاع مقدس و مردم دوستدار شهدا، در محل اداره کل بنیاد شهید خراسان شمالی تشییع شد و سپس با انتقال به گلزار شهدای بجنورد، در کنار دوستان شهیدش، پیکر وی آرام گرفت.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در این آیین با اشاره به اهمیت توجه به راه و آرمان شهدا اظهار کرد: جانبازانی که پس از مدتی به خیل شهدا می‌پیوندند اجر و عظمت بالاتری دارند زیرا سختی بیشتری را در راه دین خدا متحمل شده‌اند.

وی با اشاره به برخی روایات نسبت به شهدای جانباز تصریح کرد: آرزوی شهادت بر هرکسی دارای اجر بالایی است و این شهدا نیز که همواره در طلب کشته شدن درراه خدا هستند اجر و مزد بالایی را از خداوند دریافت می‌کنند.

نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی با تأکید بر اینکه خانواده شهدا پاداش عظیم از خداوند دریافت می‌کنند، افزود: این پاداش به‌واسطه مقاومت و پایداری آنان در راه شهدا است.

وی شهدا را سندهای معتبر حقانیت انقلاب دانست و گفت: گلزارهای شهدا ازجمله این اسناد هستند زیرا نمایش‌دهنده برپایی انقلاب با خون پاک بهترین مردم است.

امام‌جمعه بجنورد همچنین در پایان به سالروز سفر رهبری به خراسان شمالی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: استقبال باشکوه مردم و خلق صحنه‌های چشم نواز در مهرماه سال ۹۱ نشان‌دهنده ایستادگی مردم این استان پای انقلاب بود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه