ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

"سونامی کرونا" پیش روی کارگران؛

ابتلای 729 کارگر خراسان شمالی به کرونا

اترک/ عقیلی: مدیر روابط کار اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی از ابتلای 729 کارگر این استان از ابتدای سال به کرونا خبر داد.

به گزارش اترک، قربان نباتیان گفت: براساس بازرسی‌های انجام شده، پروتکل‌های بهداشتی در صنایع بزرگ خراسان شمالی به خوبی رعایت می‌شود و مشکل ما در رعایت موضوعات بهداشتی مربوط به اصناف و کارگران ساختمانی است.

وی با بیان اینکه تا کنون بیش از سه هزار و 500 مورد بازرسی از ابتدای امسال انجام شده است افزود: این بازرسی‌ها منجر به صدور یک هزار و 850 ابلاغیه رفع نقص و پلمب 33 کارگاه در استان شده است.
براساس آمار از ابتدای امسال 437 نفر در کارگاه‌های شهرستان بجنورد، 156 نفر در مانه و سملقان، 58 نفر در جاجرم، 41 نفر در اسفراین، 25 نفر در شیروان و 12 نفر در کارگاه‌های شهرستان گرمه به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه