ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

۳ هزار مؤدی در استان مشمول مالیات بر ارزش افزوده شدند

مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: سه هزار مؤدی این استان مشمول تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده تابستانی شدند که تا نیمه مهرماه باید اظهارنامه‌های خود را ثبت کنند.

به نقل از ایرنا، یوسف یعقوبی نژاد اظهار داشت: پارسال ۲ هزار و ۸۰۰ مؤدی مالیاتی در استان مشمول تسلیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده شده بودند اما امسال این رقم افزایش یافته است.

وی افزود: مودیان نظام مالیات بر ارزش افزوده حداکثر ۱۵ روز پس از پایان هر فصل مهلت دارند تا اظهارنامه‌های مالیاتی خود را به این اداره کل تسلیم کنند.

وی گفت: این افراد می‌توانند بدون مراجعه به واحدهای خدمات مودیان از طریق سامانه www.evat.ir اقدام به ارائه اظهارنامه و تکمیل و صدور قبض مالیات و عوارض کرده و پس از دریافت شناسه قبض و پرداخت از طریق درگاه‌های بانکی تعیین شده، اقدام به پرداخت مالیات و عوارض کنند.

مالیات بر ارزش افزوده مالیاتی است که کلیه عرضه کنندگان کالاها و خدمات (مودیان این نظام مالیاتی) باید علاوه بر بهای کالا یا خدمات عرضه شده، به صورت درصدی از بهای فروش کالاها یا خدمات، در زمان فروش از خریداران اخذ و به صورت دوره‌ای (فصلی) به سازمان امور مالیاتی کشور بپردازند.

یعقوب نژاد، با اشاره به تحقق درآمدهای مالیاتی استان در نیمه نخست امسال، اظهار داشت: درآمدهای مالیاتی خراسان شمالی از بخش‌های مختلف در نیمه نخست امسال افزون بر ۲ هزار و ۵۱۰ میلیارد ریال بوده است که نسبت به مدت مشابه سال قبل که هزار و ۶۱۰ میلیارد ثبت شده، رشد قابل توجهی دارد.

سال گذشته ۲۶ هزار و ۶۹۷ اظهارنامه مالیاتی در حوزه مشاغل از مودیان خراسان شمالی دریافت شده بود و امسال تعداد این اظهارنامه‌های مالیاتی نسبت به سال قبل سه درصد رشد داشت.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه