ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کاهش ۲۱ درصدی جانباختگان تصادفات رانندگی در استان

فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: تعداد جانبختگان تصادفات رانندگی درون و برون شهری در استان طی سه ماهه بهار امسال در مقایسه با سه ماهه بهار سال گذشته تا 21 درصد کاهش یافت.

به نقل از عصر اترک، سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در سه ماهه بهار امسال در سطح جاده‌های برون شهری استان 31 فقره تصادف منجر به فوت رخ داد که بر اثر آن 40 نفر جان باختند.

سردار مظاهری گفت: وقوع تصادفات منجر به فوت در سطح جاده‌های برون شهری استان در سه ماهه بهار سال گذشته 35 فقره بود که بر اثر آن 47 نفر جان باخته بودند.

وی افزود: تعداد جانباختگان بر اثر تصادفات منجر به فوت جاده‌های برون شهری استان در سه ماهه بهار امسال در مقایسه با سه ماهه بهار سال گذشته تا 15 درصد کاهش یافته است.

وی در ادامه به وقوع تصادفات در سطح جاده‌های درون شهری استان نیز اشاره کرد و در این باره گفت: در سه ماهه بهار امسال شش فقره تصادف منجر به فوت درون شهری در استان رخ داد که بر اثر آن هفت نفر فوت کردند.

سردار مظاهری افزود: در سه ماهه بهار سال گذشته نیز هشت فقره تصادف منجر به فوت درون شهری در استان رخ داد که بر اثر آن 12 نفر فوت شدند.

وی یادآور شد: تعداد جانباختگان تصادفات منجر به فوت در سطح معابر درون شهری استان در سه ماهه بهار امسال در مقایسه با سه ماهه بهار سال گذشته تا 42 درصد کاهش یافته است.

وی تصریح کرد: به طور کلی در سه ماهه بهار امسال در مقایسه با سه ماهه بهار سال گذشته تعداد جانباختگان تصادفات درون و برون شهری استان تا 21 درصد کاهش یافت.

افزون بر این، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در ادامه عنوان کرد: در سه ماهه بهار امسال در مقایسه با سه ماهه بهار سال گذشته در سطح جاده‌های برون شهری استان وقوع تصادفات منجر به جرح تا 26 درصد و وقوع تصادفات منجر به خسارت نیز تا 33 درصد کاهش یافت.

سردار مظاهری افزود: تعداد مجروحان بر اثر تصادفات منجر به جرح در جاده‌های برون شهری استان در سه ماهه بهار امسال در مقایسه به سه ماهه بهار سال گذشته تا 26 درصد کاهش یافت.

وی همچنین خاطر نشان کرد: در سه ماهه بهار امسال در مقایسه با سه ماهه بهار سال گذشته، وقوع تصادفات منجر به جرح در سطح معابر درون شهری استان تا 35 درصد و وقوع تصادفات منجر به خسارت در سطح معابر درون شهری استان تا 35 درصد کاهش یافتند.

سردار مظاهری عدم توجه به جلو، انحراف و تجاوز به چپ از وسط خط جاده، عدم رعایت حق تقدم و تخطی از سرعت مطمئنه را از علل اصلی وقوع تصادفات در سطح جاده‌ها و معابر استان برشمرد.

وی همچنین یادآور شد: در سه ماهه بهار امسال 12 درصد از تصادفات برون شهری استان در محور بجنورد-جنگل گلستان، 20 درصد از تصادفات برون شهری استان در محور بجنورد-فاروج، 18 درصد از تصادفات برون شهری استان در محور بجنورد-اسفراین و مابقی تصادفات برون شهری نیز در دیگر محورهای اصلی و فرعی استان رخ دادند.

وی در بخش دیگری از سخن خود عنوان کرد: در سه ماهه بهار امسال 159 هزار و 889 فقره اعمال قانون برای رانندگان متخلف در استان انجام شد و هزار و 722 خودروی متخلف نیز توقیف شدند.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی افزود: دو هزار و 90 دستگاه موتورسیکلت متخلف را نیز توقیف کردیم.

سردار مظاهری همچنین خاطر نشان کرد: پلیس راه استان طی سه ماهه بهار امسال در زمینه قصور دستگاه‌های اجرایی استان در زمینه وقوع تصادفات (اعمال تبصره 3 ماده 14) 9 فقره قصور دستگاه‌های اجرایی استان را گزارش و ثبت کرد.

در عین حال، سردار مظاهری در خاتمه اظهار کرد: در سه ماهه بهار امسال دو هزار و 675 فقره گواهینامه رانندگی را صادر کردیم و پنج هزار و 749 فقره خدمات شماره گذاری خودرو را انجام دادیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه