ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

لغو ۲ پرواز هواپیمایی ماهان در مسیر بجنورد

مدیر فرودگاه بجنورد گفت: شرکت ماهان برنامه پروازی خود را در روزهای ۲۸ تیر و پنجم مردادماه امسال از تهران به مقصد بجنورد لغو کرد.

به نقل از ایرنا، محمدابراهیم قدمگاهی اظهار داشت: ماهان و شرکت‌های آسمان و ایران ایر در اسفند ۹۸ و بهار امسال هم به علت شیوع ویروس کرونا و کاهش استقبال از سفر، شمار زیادی از برنامه‌های پروازی خود را لغو کرده بودند.

وی افزود: پروازهای شرکت هواپیمایی آسمان نیز به مقصد بجنورد به علت کمبود ناوگان و همچنین بررسی فنی دوره‌ای هواپیما تا پایان ماه جاری لغو شده است.

قدمگاهی اظهار داشت: سه شرکت هواپیمایی در هفته ۹ برنامه پروازی بین مرکز خراسان شمالی و تهران دارد اما به علت اینکه برخی از شرکت‌ها برنامه پروازی را لغو می‌کنند این میزان به کمتر از ۶ مورد می‌رسد.

۵۳۷ مسافر در فروردین و اردیبهشت امسال و در شرایط کرونایی با پروازهای فرودگاه بجنورد جابه جا شدند که این تعداد در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۹۷ درصد کاهش دارد.

پارسال ۲۴۲ پرواز توسط سه شرکت هواپیمایی بین تهران و بجنورد انجام شد که این تعداد در مقایسه با سال پیش از آن ۱۲۰ درصد افزایش داشت اما از اسفند پارسال و پس از شیوع کرونا، سفر با ناوگان هوایی این استان بسیار کاهش یافت.

۲۸ هزار و ۱۶۲ مسافر، سال گذشته از طریق پروازهای فرودگاه بجنورد جابه‌جا شده‌اند که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال ماقبل آن ۹۸.۵ درصد افزایش نشان می‌دهد.

استان ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور قرار دارد که فاصله بجنورد، مرکز این استان تا تهران افزون بر ۷۰۰ کیلومتر و تا مشهد ۲۵۰ کیلومتر است.

فرودگاه بجنورد به عنوان فرودگاه مرز هوایی فعال است که دارای یک باند به ابعاد ۴۲۰۰ در ۴۵ متر، اپرون به ابعاد ۲۴۵ در ۱۱۸ متر، تاکسی وی عمود به ابعاد ۲۳ در ۱۲۰ متر و ساختمان ترمینال مسافری به مساحت ۱۷۰۰ متر مربع و ترمینال جدید به مساحت ۴۶۰۰ مترمربع است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه