ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

عروسی و عزا در استان تعطیل

اترک: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: به دنبال اعلام وضعیت قرمز کرونایی در شهرستان‌های بجنورد و گرمه، تمامی تالارها و مراسم عزا و عروسی در سراسر استان تعطیل اعلام شده است.

به گزارش اترک، ولی الله حیاتی اظهار داشت: در پی افزایش شیوع بیماری کرونا در استان خراسان شمالی و قرمز شدن وضعیت برخی شهرهای استان، این تصمیم در ستاد استانی کرونا گرفته شده و لازم الاجرا است.

وی افزود: با توجه به شرایط هشدار آمیز استان، زدن ماسک در اماکن سرپوشیده و ادارات اجباری است و دستگاهها مکلفند از دادن خدمات به کسانی که ماسک نمی‌زنند، خودداری کنند.

حیاتی همچنین از لغو برگزاری امتحانات حضوری دانشگاهها در شهرهای بجنورد و گرمه خبر داد و گفت: گزارش‌های دریافتی از دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از افزایش شمار مبتلایان به کرونا در بجنورد و گرمه و قرمز شدن شرایط این ۲ شهرستان حکایت دارد که بر این اساس کلیه امتحانات حضوری دانشگاهی این دو شهرستان لغو شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی افزود: پس از تغییر وضعیت این ۲ شهرستان، اطلاع رسانی در خصوص زمان و نحوه برگزاری امتحانات دانشگاهی صورت خواهد گرفت.

حیاتی با درخواست از مردم استان برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، زدن ماسک و پرهیز از ترددهای غیر ضروری در شهر تاکید کرد: مراکز دانشگاهی بجنورد و گرمه موظف هستند مصوبه ستاد کرونای استان را سریعاً به دانشجویان خود اطلاع رسانی کنند.

به دنبال بالا گرفتن موج دوم کرونا در کشور، شیوع این بیماری در استان خراسان شمالی نیز از حدود ۳ هفته پیش وضعیت هشدارآمیزی پیدا کرده و موجب نگرانی مسوولان این استان شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه