ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نبود تعدادی از مدیران در خراسان شمالی بهتر از بودنشان است

استاندار خراسان شمالی با ابراز نارضایتی از عملکرد تعدادی از مدیران گفت: نبودن تعدادی از مدیران در این استان از بودن آن‌ها بهتر است.

به نقل از ایسنا، محمد علی شجاعی در جلسه بررسی تفاهم نامه‌های سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی، در ارتباط با گلایه سرمایه گذار که تاکنون زمینی به وی برای ایجاد نیروگاه خورشیدی در شهرستان جاجرم اختصاص نیافته است، خطاب به تعدادی از مدیران اظهارکرد: مشکل در وجود درک است و گرنه قوانین و مقررات از ابتدا وجود داشته و باید انجام هم بشود و مدیران باید روند سرمایه گذاری را در استان تسهیل کنند.

وی افزود: در کل تعدادی از مدیران که مانع امر سرمایه گذاری می‌شوند باید تابلویی در ورودی شهرهای این استان نصب کنند و اعلام کنند که ورود سرمایه گذار ممنوع.

شجاعی با تاکید بر اینکه‌شان مدیریت در اجرای کار است، ادامه داد: این سرمایه گذار فقط زمین می‌خواهد اما وظیفه او نیست که با تک تک دامداران منطقه صحبت کند و رضایت آن‌ها را دریافت کند.

وی تصریح کرد: مدیر کل منابع طبیعی استان باید دامداران منطقه را دور هم جمع و با آن‌ها صحبت می‌کرد و رضایت آن‌ها را طبق قانون می‌گرفت تا زمین به سرمایه گذار برای امر سرمایه گذاری اختصاص یابد.

نماینده عالی دولت در استان گفت: مدیران باید باعث شوند که کارها در استان انجام شوند چراکه 79.8 درصد مردم این استان مشمول دریافت یارانه سوخت شدند و این امر بسیار بد است.

وی افزود: یکی از مصوبات این جلسه این است که مدیر کل منابع طبیعی استان باید به شهرستان جاجرم رفته و در آنجا رضایت دامداران را برای اختصاص زمین به سرمایه گذار دریافت کند و تا زمانیکه این امر به طور کامل انجام نشده از آن شهرستان خارج نمی‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه