ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خراسان شمالی به وضعیت هشدار رسید؛

افزایش تعداد مبتلایان کرونا به 1819 نفر

اترک: سرپرست دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از احتمال اعمال محدودیت‌های شدیدتر در استان با ادامه وضعیت فعلی در هفته آینده خبر داد.

به گزارش اترک، سید احمد هاشمی اظهارکرد: هم اکنون استان در حد وضعیت هشدار است و ادامه این روند به تعداد بیماران بستری در بیمارستان‌ها بستگی دارد.
وی گفت: اگر تا هفته آینده وضعیت به همین منوال باشد و تعداد بستری‌ها یا مرگ و میر افزایش یابد، محدودیت‌های شدیدتری اعمال خواهد شد.
وی بر پرهیز از تجمعات و ترددهای غیر ضروری و رعایت مسائل بهداشتی تاکید کرد.
هاشمی با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا ظهر روز گذشته گفت: تعداد مبتلایان 1819 نفر، تعداد فوتی‌ها 115 نفر،  تعداد بهبود یافتگان 667 نفر، تعداد نمونه‌های منفی گزارش شده 2308 نفر و
تعداد بستری در بیمارستان‌ها 172 نفر است.
وی همچنین تعداد مبتلایان در بجنورد 943 نفر، شیروان 206 نفر، فاروج 103 نفر، مانه و سملقان 182 نفر، جاجرم 50 نفر، گرمه 34 نفر، راز و جرگلان 116 نفر و اسفراین را  175 نفر اعلام کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه