ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کاشت گونه‌های دو منظوره در جنگلکاری مشارکتی قشلاق کاستان

اترک: مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی گفت: ۷۵ هکتار از گونه‌های اقتصادی دو منظوره در طرح جنگلکاری مشارکتی قشلاق کاستان مانه و سملقان کاشته شد.

به گزارش اترک، گفت: از کل مساحت ۱۹۰ هکتاری پیش بینی شده برای طرح جنگلکاری مشارکتی قشلاق کاستان، تاکنون در ۷۵ هکتار، کشت گونه‌های زرشک، گل محمدی، بادام، یونجه و صنوبر عملی شده است.

وحید افزود: همچنین برای تأمین آب گونه‌های کشت شده، دو استخر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: برای تحقق سیاست توسعه جنگل‌های کشور با محوریت جنگل‌کاری اقتصادی، تخصیص زمین، تأمین نهاده‌های بذر و نهال از وظایف این اداره‌کل و تأمین هزینه‌های اجرایی بر عهده مردم است.

این طرح برای احیای رویشگاه‌های طبیعی و جنگل‌های تخریب یافته، از سال ۱۳۹۵ با مشارکت جوامع محلی در قالب شرکت تعاونی و با همکاری اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان شمالی اجرا شد.

سامان عرفی کاستان قشلاق در قسمت جنوب غربی شهرستان مانه و سملقان واقع شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه