ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

استاندار کجاست؟

اترک/ عقیلی: طی هفته گذشته خبرهای ضد و نقیضی درباره عدم حضور استاندار و دلیل آن در محافل مختلف به گوش می‌رسد. عده‌ای می گویند محمدعلی شجاعی استاندار خراسان شمالی در تهران و مشغول انجام امور مربوط به استان در بخش اعتبارات است؛ عده‌ای نیز عقیده دارند که شجاعی در تهران به بیماری کرونا مبتلا شده و تحت درمان است.

به گزارش اترک؛ این شنیده‌ها سبب شد تا برای رسیدن به پاسخ درست پیگیری‌های لازم را انجام داده و از منابع مختلفی جویای حقیقت شویم.

+ مشاهده کرونا در استانداری

یکی از مواردی که در بررسی های خود به آن رسیدیم مشاهده بیماری کرونا در ساختمان استانداری خراسان شمالی است. بیماری که تا کنون چندین نفر از مسئولان استانداری را با خود درگیری کرده و نگرانی‌ها بین کارمندان را افزایش داده است.

 

+ غیبت 5 روزه استاندار

از دیگر موضوعاتی که سبب شد پیگیر این موضوع شویم غیبت 5 روزه استاندار است. هرچند این موضوع چندان عجیب به نظر نمی‌رسد اما نبود شجاعی در استان، آن هم زمانی که خراسان شمالی روزهای افزایش تعداد مبتلایان به کرونا را پشت سر می‌گذارد چندان برایمان قابل توجیه نبود. مگر آن که پای موضوعی مهم درمیان باشد.

 

+ برگزاری جلسه شورای تأمین بدون استاندار

پیگیری‌های ما به اینجا هم رسید که روز گذشته جلسه شورای تأمین استان نیز برگزار شد. نکته قابل توجه اینجاست که رئیس این شورا استاندار خراسان شمالی است و برگزاری این جلسه بدون حضور استاندار تا کنون مسبوق به سابقه نبوده است. این موضوع شاید مهم‌ترین دلیلی بود که سبب پیگیری‌های بیشتر ما برای رسیدن به حقیقت این اخبار شد تا ببینیم استاندار واقعاً کجاست؟!

 

+ استاندار سالم است!

پیگیری‌های ما ادامه یافت و برای رسیدن به پاسخ سوالمان با مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار تماس گرفتیم.

محمدرضا اعیان فر با رد این موضوع که استاندار خراسان شمالی درگیر بیماری کرونا شده گفت که آقای شجاعی سالم است و چنین موضوعی صحت ندارد.

 

+ مسئولیت‌های وزیر کشور به استاندار

اعیان فر دلیل غیبت چند روزه استاندار را جلسه شورای توسعه و امنیت پایدار شرق و غرب دانست که از آنجایی که شجاعی تواسته است نام استان را در این شورا بگنجاند، باید در آن جلسه حاضر می‌شد. یکی از مزایای حضور استان خراسان شمالی در این شورا که با حضور وزیر کشور، رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی، استانداران استان‌های مرزی و تعدادی دیگر از مسئولان عالی رتبه برگزار می‌شود، فراهم شدن تسهیلات و تخفیفات مناسب برای استان است.

 وزیر کشور نیز در این جلسه مسئولیت حوزه سرمایه گذاری شورا را بر عهده شجاعی گذاشته است که سبب شده استاندار زمان بیشتری را در تهران بماند.

مسئولیت‌های واگذار شده به استاندار خراسان شمالی پیرو برگزاری همایش سراسری استانداران کشور نیز بخشی از اقداماتی است که شجاعی در تهران پیگیری می‌کند.

 

+ جلسه فوری شورای تأمین

مسئول پیگیری‌های ویژه استاندار در خصوص برگزاری جلسه شورای تأمین استان بدون حضور استاندار نیز گفت: از آنجایی که تعداد بیماران کرونا در حال افزایش است جلسه شورای تأمین با قید فوریت برای تصمیم گیری در خصوص بازگشایی یا تعطیلی مدارس برگزار و جانشین استاندار در این جلسه حاضر شد. لذا اکنون هیچ گونه نگرانی بابت سلامت استاندار و ابتلای وی به بیماری کرونا وجود ندارد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه