ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

وجوه دریافتی سرویس مدارس خراسان شمالی بازگردانده می‌شود

اترک: رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: وجوهی که بابت سرویس مدارس در ماه‌های تعطیل سال تحصیلی جاری پرداخت شده بود، به خانواده‌ها بازگردانده می‌شود.

به گزارش اترک، عبدالله درخشانی اظهار داشت: بر اساس تصمیم گرفته شده در کارگروه استانی ماده ۱۸، مقرر شده است خانواده‌هایی که هزینه سرویس مدارس را به صورت یکجا پرداخت کرده‌اند، مبالغ مربوط به روزهای تعطیل را بازپس بگیرند.

وی با بیان اینکه بر این اساس، رانندگان سرویس مدارس، بابت روزهای تعطیل پس از کرونا، مبلغی را دریافت نمی‌کنند، افزود: نحوه بازپرداخت کرایه اضافه سرویس مدارس، در کارگروه ماده ۱۸ شهرستان تصمیم‌گیری و مشخص می‌شود.

وی درباره تعیین تکلیف هزینه سرویس مدارس روستایی نیز اظهار داشت: نیمی از هزینه‌های سرویس مدارس روستایی را دولت و نیم دیگر را خانواده‌ها پرداخت می‌کنند که رانندگان این ناوگان هم بابت روزهای تعطیل وجهی را دریافت نمی‌کنند.

رئیس اداره انجمن اولیا و مربیان آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: در قرارداد منعقد شده، ذکر شده است که هزینه‌ها در قبال سرویس دهی پرداخت می‌شود و بر این اساس، بابت روزهای تعطیل، نباید هزینه‌ای برای سرویس مدارس پرداخت شود.

امسال برای نخستین بار، سامانه پایش ناوگان دانش آموزی، «سپند» راه اندازی شده است و اطلاعات رانندگان، ناوگان و نیز دانش آموزان در این سامانه ثبت شده است.

در خراسان شمالی ۲۰ هزار دانش آموز شهری و روستایی، با سرویس مدرسه جابه جا می‌شوند که در این زمینه ۲ هزار و ۸۰۵ دستگاه خودرو به عنوان ناوگان دانش آموزی شهری فعال شده است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه