ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رئیس قوه قضائیه:

حمایت لفظی از تولید کافی نیست، باید برای رفع موانع تولید گام برداشت

رییس قوه قضاییه گفت: به روزرسانی و اتمام کار پرونده‌های قضایی معوقه در همین روزهای ابتدای سال امکانپذیر است، اما همکاران قضا دقت داشته باشند که رسیدگی به این پرونده‌ها، نباید موجب معوقه شدن پرونده‌های جاری شود.

به نقل از مرکز رسانه قوه قضاییه، حجت الاسلام المسلمین سید ابراهیم رییسی در جلسه دیروز شورای عالی قوه قضاییه با تسلیت وفات حضرت خدیجه (س)، به مجاهدت‌های ایشان در کنار پیامبر عظیم الشأن اسلام برای نشر معارف دین و موفقیت رسالت نبوی پرداخت و آن بانوی مکرم را الگوی جامعه اسلامی در انفاق و ایثار معرفی کرد.

رییسی با اشاره به نظر متخصصان درباره احتمال آغاز موج دوم ویروس کرونا و تداوم شرایط موجود، بر لزوم توجه به عوامل موفقیت در دوران مواجهه با موج اول شیوع تأکید کرد و اظهار داشت: اولین چیزی که موجب نمایش موفقیت ایران اسلامی در مواجهه با ویروس کرونا در دنیا شد، تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری و سیره و سلکوک شخصی ایشان بود که همه ظرفیت‌های کشور را برای تلاش همدلانه بسیج کردند.

رییس قوه قضاییه افزود: اقناع افکار عمومی توسط رسانه‌ها به ویژه رسانه ملی دومین عامل مهم در این موفقیت بود که باعث شد مردم عزیز ما در کنار حافظان سلامت خوش بدرخشند و عامل دیگر به میدان آمدن همه ظرفیت‌های دولت، نیروهای مسلح و نهادهای انقلابی بود که همه از این آزمون سربلند بیرون آمدند.

رییسی خطاب به مسئولان عالی دستگاه قضا در جلسه شورای عالی قضایی اظهار کرد: ارتباط با مردم بسیار مهم است، گاهی ارتباطمان کم می‌شود. در مردم مسائلی نسبت به بعضی دادگاه‌ها، دادسراها و برخوردهای ماست و در اتاق خود را باز بگذارید. آقایان اژه‌ای، مرتضوی، منتظری، بهرامی و هر کدام از دوستان که در جایگاه نظارت هستند؛ خودتان مسئله را پیگیری کنید و حرکت و برخورد کنید، این بسیار موضوع مهمی است.

وی ادامه داد: امیدواریم هر چه زودتر شر ویروس کرونا از سر بشریت و همه کشورها به ویژه امت اسلامی کم شود، اما ادامه این وضعیت هر چه باشد، حفظ عوامل موفقیت در مرحله نخست شیوع بیماری می‌تواند در شرایط جدید و حتی شرایط پساکرونا نیز ما را صیانت بیشتری بخشد.

رییس قوه قضاییه در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نشست‌های هم اندیشی اخیر خود با اقشار مختلف از جمله کارگران و اصحاب تولید، توجه به نیروی کار در سال جهش تولید را مهم دانست و با تأکید بر لزوم پیگیری رفع موانع تولید از سوی همه دستگاه‌ها، تصریح کرد: نفس حمایت و پشتیبانی لفظی از تولید کافی نیست و باید در عرصه اقدام و عمل هم تلاش کرد.

 رییسی افزود: در نشستی که چندی پیش با پرستاران برگزار شد، آن‌ها تأکید کردند با این که این روزها مورد حمایت و تقدیر ملت هستند، اما مشکلاتی دارند که کمتر مورد توجه قرار گرفته و یکی از بزرگ‌ترین مشکلاتشان عدم اجرای قوانینی بود که برای حمایت از این عزیزان تصویب شده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه