ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تعداد مبتلایان به کرونا در استان 4 رقمی شد؛

خیز کرونا در بی خیالی مردم

اترک/ وحدانی: تعداد مبتلایان به کرونا در خراسان شمالی 4 رقمی شد.

به گزارش اترک، با بیخیالی مردم و به نوعی با بازگشت امورات روزانه مردم به روال عادی و قبل از کرونا، این ویروس کوچک در خراسان شمالی که در ابتدا استانی با وضعیت سفید بود و پس از تعداد کمی بیمار مبتلا ثبت کرد هم اکنون افسار گسیخته و خیز برداشته است.
با اعلام نتایج قطعی آزمایش‌های انجام شده، تا ظهر دیروز تعداد مبتلایان در خراسان شمالی هزار و ۲۹ نفر بوده و تعداد فوتی‌ها نیز ۸۴ نفر شده است.
براساس این گزارش، تعداد بهبود یافتگان در استان ۴۶۱ نفر،  تعداد نمونه‌های منفی گزارش شده هزار و ۴۱۹ نفر و تعداد بستری در بیمارستان‌های استان هم 133 نفر است.
همچنین شهرستان‌های استان به ترتیب بجنورد با ۴۷۰ نفر، شیروان ۱۵۴ نفر، اسفراین ۱۳۸ نفر، مانه و سملقان ۹۳ نفر، فاروج ۷۰ نفر، راز و جرگلان ۴۴ نفر، جاجرم ۳۵ نفر و گرمه ۲۵ نفر بیشترین مبتلایان را ثبت کردند.
در این مدت کم خراسان شمالی عدد چهار رقمی را ثبت کرد و اگر شاهد بی خیالی و بی توجهی مردم باشیم نباید انتظار شکست کرونا را در استان خراسان شمالی داشت.
کاش مسئولین استان تدابیر جدی‌تری بیندیشند و دو مرتبه محدودیت‌ها را با توجه به این آمار وحشتناک اعمال کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه