ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

شلختگی تبلیغات شهری نامزدها باید مهار شود

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: شهرداری‌ها باید با برنامه‌ریزی مناسب، تبلیغات شهری نامزدهای انتخاباتی را ساماندهی و مدیریت کنند تا از شلختگی و آشفتگی چهره شهرها جلوگیری شود.

ولی الله حیاتی در نشستی با شهردار بجنورد، با اشاره به نصب تبلیغات برخی کاندیداها بر روی دیوارها و اماکن شهری، خواستار مدیریت این امر توسط شهرداری و برخورد با تبلیغات غیرمتعارف و جلوگیری از به هم ریختگی سیمای شهر شد.

وی با اشاره به جمع آوری این گونه تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از سطح شهر، افزود: در صورتی که با تبلیغات غیرمجاز و تخلف برخورد نشود تا پایان روز تبلیغات، سیمای شهرها به کلی به هم می‌ریزد.

وی از مکاتبه با فرمانداری‌ها و روسای ستادهای تبلیغاتی نامزدها برای مدیریت تبلیغات در سطح شهرها خبر داد و گفت: تبلیغات شهری باید تنها در فضاهای مجاز طراحی شده از سوی شهرداری‌ها متمرکز شود.

شهردار بجنورد نیز در این نشست اظهار داشت: تمامی پوسترهای تبلیغاتی که به صورت نامناسب بر روی در و دیوار شهر و در مکان‌های غیرمجاز نصب شده است، جمع آوری خواهد شد.

تاکنون ۲ هزار مترمربع چتایی برای تبلیغات نامزدهای انتخاباتی در خیابان‌های مرکزی و پرتردد شهر از جمله آیت الله طالقانی، امام خمینی (ره)، شهید بهشتی، امیریه، مخابرات و استقلال نصب شده است تا نامزدهای انتخابات تبلیغات خود را بر روی آن انجام دهند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه