ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیش بینی تولید ۱۸ تن طلای سرخ در استان

اترک: رئیس سازمان جهادکشاورزی استان گفت: براساس پیش بینی، ۱۸ تن طلای سرخ در خراسان شمالی تولید خواهد شد.

به گزارش اترک، عبدالله یوسفی اظهار کرد: ارزش اقتصادی این حجم از زعفران ۲۰۰ میلیارد تومان است که ۱۵ درصد ارزش اقتصادی تولیدات محصولات باغی این خطه است.

وی با اشاره به سیر صعودی کشت زعفران در استان افزود: در دو دهه اخیر، توسعه کشت زعفران از ۳۴۳ به سه هزار و ۸۵۰ هکتار رسید.

یوسفی با اشاره به کشت زعفران در هشت شهرستان استان گفت: شهرستان فاروج با بیش از دو هزار هکتار و تولید سالانه حدود ۱۲ تن، جایگاه نخست تولید زعفران را دارد و شهرستان‌های شیروان و اسفراین، در رتبه‌های دوم و سوم تولید قرار دارند.

به گفته یوسفی، هر هکتار زعفران در مراحل کاشت، داشت و برداشت و فرآوری، یک شغل مستقیم و حدود ۱۸۰ تا ۲۰۰ شغل غیرمستقیم و فصلی ایجاد می‌کند.

پنج واحد فرآوری و بسته بندی زعفران در شهرستان‌های فاروج و شیروان فعال است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه