ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

سفر هیات تجاری از تانزانیا به خراسان شمالی

اترک: رئیس اتاق بازرگانی بجنورد گفت: هیات تجاری از تانزانیا به خراسان شمالی سفر می‌کند.

به گزارش اترک، سعید پورآبادی با اشاره به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالقوه استان در بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، گردشگری، معدن اشاره کرد و گفت: ظرفیت‌های بالقوه‌ای از جمله وجود صنایع بزرگی هم، چون شرکت پتروشیمی خراسان، کارخانه آلومینای، کارخانه سیمان بجنورد، مجتمع صنعتی فولاد اسفراین و ... در خراسان شمالی وجود دارد.

وی از استان به‌عنوان قطب کشاورزی در کشور یاد کرد و افزود: ظرفیت‌های بالقوه محصولات کشاورزی استان در امر صادرات به کشورهای همسایه می‌تواند به فعلیت برسد.

رئیس اتاق بازرگانی بجنورد از اعلام آمادگی و توافقات طرفین به‌منظور دعوت هیات تجاری از تانزانیا به خراسان شمالی در سال جاری خبر داد و افزود: ازجمله اهداف این سفر به استان گسترش و توسعه روابط تجاری و بازرگانی به‌منظور افزایش صادرات محصولات استان در بخش‌های مختلف است.

وی جذب سرمایه‌گذار و افزایش صادرات درزمینه محصولات کشاورزی و باغی استان ازجمله صادرات زعفران، افزایش سرمایه‌گذاری در حوزه صنعت استان، گسترش فعالیت‌های بازرگانی در استان، سرمایه‌گذاری درزمینه فرآوری و بسته‌بندی‌های صادراتی را ازجمله موارد موردتوافق طرفین برای سرمایه‌گذاری در استان اعلام کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه