ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خراسان شمالی میزبان مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران

اترک: سرپرست جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: این استان مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران را میزبانی می‌کند.

به گزارش اترک، محسن رحمانی در این خصوص اظهار کرد: مرحله منطقه‌ای مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور 16 تیم از استان‌های قم، یزد، سمنان، کرمان، گیلان، مازنداران، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و خراسان رضوی از 18 تا 20 آبان ماه در بجنورد برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: مرحله منطقه‌ای هشتمین دورهٔ مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران در استان‌های البرز، خراسان شمالی، کردستان و هرمزگان برگزار خواهد شد و تیم‌های دانشجویی شرکت کننده جهت انتخاب تیم‌های راهیافته به مرحله کشوری با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
رحمانی گفت: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران با حضور ۶۲۵ تیم در دانشگاه‌های سراسر کشور برگزار شد که در این بین ۶۴ تیم به مرحله منطقه‌ای راه پیدا کردند و از این بین هر منطقه سه تیم و در مجموع ۱۲ تیم به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
سرپرست جهاددانشگاهی خراسان شمالی گفت: پیرو منویات مقام معظم رهبری در خصوص ایجاد کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و با توجه به نیاز فضای علمی و فرهنگی کشور بویژه دانشگاه‌ها به گفت و گوی اخلاق محور، جهاددانشگاهی اقدام به طرح ریزی این مسابقات کرد.
رحمانی با بیان اینکه هدف یک مباحثه رودرو، روشمند و منطقی و ایجاد محیطی امن برای بیان آزادانه اندیشه‌هاست افزود: هدف این است که در این مسابقات همدلی، وحدت و صمیمیت تقویت شود و به دور از کینه و کدورت و فضای احساسی، پرهیز و توهین و افترا، برجسته سازی دانایی محوری، مستندگویی، مسالمت جویی و محترم انگاری آراء اشخاص نهادینه شود.
وی خاطرنشان کرد: دبیرخانه دائمی مسابقات در سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی قرار دارد که علاقه‌مندان برای شرکت و یا کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این دبیرخانه به آدرس www.isdc.ir مراجعه کنند.
رحمانی گفت: میزبانی مرحله منطقه‌ای مسابقات مناظره دانشجویان ایران با مشارکت دانشگاه‌ها، استانداری و برخی نهادها و ادارات کل خراسان شمالی انجام خواهد شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه