ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پیروزی تیم کشتی اترک در هفته سوم لیگ برتر

اترک: تیم اترک خراسان شمالی در هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور مقابل تیم آسانسور و پله برقی بهران، پاس تهران به پیروزی دست یافت.

به گزارش اترک، دیدار تیم‌های اترک خراسان شمالی و آسانسور و پله برقی بهران، پاس تهران از هفته سوم از دور رفت لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور و در گروه الف، عصر پنجشنبه در بجنورد برگزار شد و در پایان تیم اترک با نتیجه 6 بر 4 مقابل مهمان خود به پیروزی دست یافت.
مرتضی غیاثی در 65 کیلوگرم، نوید زنگنه در 70 کیلو، جمال عبادی در 74 کیلو، علی مجرلو در در وزن 86 کیلوگرم، عزت الله اکبری در وزن 90 و پتریا شویلی در وزن 125 کیلوگرم کشتی گیران تیم اترک بودند که بر رقیبان خود پیروز شدند.
نماینده کشتی استان هفته گذشته مقابل تیم بازار بزرگ ایران هفت بر سه مغلوب شده بود.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه