ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

توقیف هزار لیتر گازوئیل غیرمجاز در چمن بید

فرمانده پلیس‌راه چمن بید از توقیف یک دستگاه اتوبوس حامل یک هزار لیتر گازوئیل غیرمجاز خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ هادی مهربان با اعلام این خبر گفت: مأموران پلیس‌راه چمن بید در حین کنترل خودرو‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس حامل بار گازوئیل مشکوک و بلافاصله آن را متوقف می‌کنند.

سرهنگ مهربان با اشاره به اینکه مأموران بعد از متوقف شدن اتوبوس اقدام به بازرسی از آن کردند، افزود: در بازرسی از این خودرو مقدار هزار لیتر گازوئیل غیرمجاز کشف و ضبط شد.

فرمانده پلیس‌راه چمن بید با اشاره به اینکه در این عملیات راننده اتوبوس دستگیر و به همراه خودرو و بار مکشوفه غیرمجاز برای انجام اقدامات بعدی تحویل پلیس آگاهی شدند، اظهار کرد: پلیس در مبارزه با سوخت قاچاق با تلاش‌های مستمر و شبانه‌روزی اجازه نخواهد داد تا امنیت و آرامش و خصوصاً سلامت جامعه مختل شود.

وی با اشاره به اینکه این اتوبوس از استان گلستان به سمت سیستان و بلوچستان درحرکت بود ، خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده جهت انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و بار مکشوفه تحویل اداره پخش و فرآورده‌های نفتی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه