ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رشد طلاق در خراسان شمالی بیش از میانگین کشوری

مدیرکل بهزیستی خراسان شمالی گفت: رشد طلاق در این استان ۸۶۳ هزار نفری، نیمه نخست امسال به ۲۱ درصد رسید که ۳ درصد از میانگین کشوری بیشتر است.

اسماعیل قربانی بدون اشاره به میزان طلاق ثبت شده در نیمه نخست امسال اظهار داشت: پدیده طلاق، در ۱۰ سال گذشته نسبت به دیگر استان‌ها افزایش داشته که این موضوع هم اکنون، چالش برانگیز شده است.

وی افزود: رفع این چالش همکاری دستگاه‌های حاکمیتی، دولتی و خصوصی را در این استان می‌طلبد تا با ورود به‌هنگام، درست و تاثیرگذار بتوان این روند را کاهش داد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر مشاوره‌های ازدواج می‌تواند تأثیر خوبی در روند طلاق داشته باشد و به همین منظور هفت مرکز دولتی و ۱۳ مرکز غیر دولتی استان در مورد مشاوره طلاق فعال هستند.

قربانی در مورد مهم‌ترین علت‌های طلاق در خراسان شمالی نیز گفت: طلاق، اعتیاد هر یک از دوطرف و روابط فرازناشویی از مهم‌ترین علل طلاق است که پس از آن فقر و فشار اقتصادی و همچنین نداشتن مهارت‌های زندگی در رتبه‌های بعدی قرار دارد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه