ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تیم کشتی آزاد اترک 7 بر 3 مغلوب ایران مال شد؛ خیز اترک برای جبران شکست

اترک/ عقیلی: نخستین حضور تیم کشتی اترک خراسان شمالی در رقابت‌های لیگ برتر، روز پنجشنبه با شکست برابر تیم ایران‌مال تهران رقم خورد.

به گزارش اترک، تیم کشتی اترک در پایان این دیدار که با رقابت کشتی‌گیران در ۱۰ وزن برگزار شد، نتیجه را ۷ بر ۳ به ایران‌مال تهران واگذار کرد.

این رقابت‌ها پنجشنبه گذشته در اوزان ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ کیلوگرم در سالن شهید علیدخت بجنورد برگزار شد.

تیم ایران‌مال، چهار سال پیاپی، قهرمان لیگ برتر بوده و با توجه به اینکه تیم اترک در زمانی محدود بسته شد، امید می‌رود در بازی برگشت، تیم با آمادگی بیشتری روی تشک برود.

تیم کشتی اترک طی هفته جاری، در دومین دیدار خود در بجنورد، میزبان تیم آسانسور پله برقی بهران خواهد بود.

مدیرفنی تیم کشتی اترک خراسان شمالی در نشست خبری پیش از بازی هفته گذشته گفته بود که به هواداران این تیم قول می‌دهم این تیم نه تنها در ردیف چهار تیم برتر لیگ قرار خواهد گرفت بلکه در میان این چهار تیم نیز از مدعیان اصلی خواهد بود.

هم اینک ۱۵ کشتی گیر با این تیم قرارداد بسته‌اند که پنج نفر از آنها بومی هستند و در دور رفت، ۹ و ۱۰ آبان با تیم آسانسور بهران از تیم‌های قدرتمند کشتی کشور، رقابت خواهند کرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه