ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت 531 میلیارد ریال تسهیلات اشتغال درکمیته امداد استان

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی گفت: مددجویان زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی در نیمه نخست امسال بیش از ۵۳۱ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال دریافت کردند.

به گزارش اترک، مجید الهی راد اظهار داشت: این میزان تسهیلات به یک هزار و ۳۷۵ طرح اشتغال در بخش‌های مختلف پرداخت شده است.

وی افزود: از این میزان ۳۲ میلیارد و ۱۲۰ میلیون ریال برای ۱۵۰ طرح از محل منابع امدادی و ۱۴۰ میلیارد ریال برای ۵۰۴ طرح از محل منابع بانکی برای توسعه اشتغال مددجویان زرپوشش این نهاد پرداخت شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین به ۷۲۱ طرح اشتغال نیز مبلغ ۳۶۰ میلیارد ریال تسهیلات از محل منابع اشتغال پایدار روستایی پرداخت شده است.

الهی راد به برنامه‌های آموزش فنی و حرفه‌ای این نهاد برای شناسایی استعدادها و رشد توانمندی‌های مددجویان در سال جاری نیز اشاره کرد و گفت: بر اساس برنامه‌های پیش‌بینی‌شده در سال جاری این افراد از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای به‌صورت کوتاه‌مدت و بلندمدت بهره‌مند شدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی یادآور شد: تسهیلات اشتغال این نهاد برای راه اندازی طرح‌ها در حوزه‌های کشاورزی، دامپروری، شیلات، صنایع دستی، فعالیت‌های صنعتی و معدنی و خدماتی به مددجویان نیازمند ارائه می‌شود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه