ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ایجاد 50 دکل مخابراتی در استان تا پایان سال

اترک: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی از ایجاد ۵۰ دکل مخابراتی در روستاهای استان تا پایان سال جاری خبر داد.

به گزارش اترک، رضا رجب زاده در نشستی با محوریت ایجاد هماهنگی جهت اجرای طرح فیبر نوری و دکل‌های مخابراتی، اظهار داشت: با پیگیری دکتر شجاعی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی ایجاد ۵۰ دکل مخابراتی توسط شرکت ایرانسل و اجرای ۲۲۵ کیلومتر فیبر نوری توسط شرکت مخابرات در خراسان شمالی از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ابلاغ شده است.

رجب زاده افزود: در فاز نخست باید تا پایان سالجاری در ۵۰ روستا دکل‌های مخابراتی ایجاد شود و فیبر نوری مورد نظر به عنوان بستر و زیرساخت لازم جهت ایجاد دکل‌ها اجرا شود.

وی ادامه داد: فیبر نوری از محمل‌های انتقال داده با سرعت بالاست و بر همین اساس از برنامه‌های بسیار مهم در سال ۹۸ گسترش بستر فیبر نوری در استان است که هزینه این طرح از محل اعتبارات دولتی تأمین می‌شود.

رجب زاده تصریح کرد: اجرای این طرح جهش بزرگی را در عرصه آی. سی. تی مناطق روستایی فراهم می‌کند.

وی تاکید کرد: نشست های مشترک بین دستگاه‌های مرتبط با اجرای طرح مانند راه و ترابری، شهرداری‌ها، شرکت گاز، اداره کل منابع طبیعی جهت صدور مجوزها و ایجاد تجهیزات و امکانات لازم برگزار و موانع مختلف در مسیر اجرای طرح برطرف شود.

رجب زاده افزود: مرمت نوار حفاری توسط شرکت مخابرات باید منطبق بر استانداردهای شهرداری‌ها باشد تا بعد از اتمام کار موجب ایجاد مشکل برای مردم و شهرداری‌ها نشود.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه