ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

واریز ۴۶ میلیارد عوارض به حساب شهرداری‌های استان

اترک: مدیرکل امور مالیاتی خراسان شمالی گفت: شهرداری‌های استان در نیمه نخست امسال ۴۶۰ میلیارد ریال از محل مالیات و عوارض ارزش افزوده دریافت کردند.

به گزارش اترک، یوسف یعقوبی نژاد اظهار کرد: از این میزان ۲۹۰ میلیارد ریال به حساب شهرداری‌ها و ۱۵۵ میلیارد ریال به حساب دهیاری‌ها واریز شده است.

وی افزود: همچنین 4 میلیارد ریال از مجموع پرداختی‌ها به حساب مناطق عشایری و دو میلیارد و ۴۴۰ میلیون ریال به حساب روستاهای فاقد دهیاری واریز شده است.

یعقوبی نژاد گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام گرفته مهرماه امسال نیز مبلغ قابل توجهی به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری و مناطق عشایری واریز می‌شود.

وی افزود: این در حالی است که سال گذشته در مجموع ۷۸۸ میلیارد ریال از محل درآمدهای مالیات بر ارزش افزوده به حساب شهرداری‌ها و دهیاری‌ها و روستاهای فاقد دهیاری استان واریز شده بود.

مدیرکل امور مالیاتی استان گفت: در نیمه نخست امسال یک هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال درآمد مالیاتی در استان وصول و ۸۰ درصد درآمدهای پیش بینی شده مالیاتی استان محقق شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه