ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

انجمن خراسان شمالی‌های مقیم تهران به ثبت رسید

اترک: انجمن خراسان شمالی‌های مقیم استان تهران با صدور پروانه رسماً فعالیت خود با اهداف اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و هویت بخشی به خراسان شمالی‌های مقیم استان تهران اعلام موجودیت کرد.

به گزارش اترک، تأسیس موسسه غیرتجاری انجمن خراسان شمالی‌های مقیم استان تهران در تاریخ 23/06/1398 به شماره ثبت 48136 به شناسه ملی 14008611906 ثبت و امضا ذیل دفاتر تکمیل شد. حمایت از اهالی خراسان شمالی که در استان تهران ساکن هستند، آشنایی فرزندانشان با فرهنگ، سن و ریوم محلی استانف احیای سنت‌های پسندیده اقوام و معرفی مفاخر ملی به این قشر بزرگ از کلیات راه اندازی این انجمن است.

برپایه این گزارش، تشکیل یک بانک اطلاعاتی از خراسان شمالی‌های مقیم استان تهران، برگزاری همایش، سمینار، گردهمایی، نشست های تخصصی و فرهنگی، برگزاری مراسم تجلیل از مفاخر علمی، متخصصین، بزرگان، ورزشکاران و هنرمندان به عنوان روش‌های اجرای اهداف تشکیل این انجمن به شمار می‌روند.

ابوالفضل باقرنیا عضو هیات مدیره و عضو علی البدل، مهدی توانا عضو اصلی هیئت مدیره و رئیس هیئت مدیره، مجید رئوفی دبیر و عضو اصلی هیئت مدیره، مهدی فیضی خزانه دار و عضو اصلی هیئت مدیره، علی وفادار سخنگو و عضو اصلی هیئت مدیره، جمال الدین حاجی‌ها مسئول پشتیبانی و عضو اصلی هیئت مدیره، مهدی شیردل نایب رئیس هیئت مدیره و عضو اصلی و محمد ژاله سرولایت مدیرعامل و عضو اصلی هیئت مدیره به مدت دو سال هستند.
همچنین بازرسین این انجمن را به مدت یک سال، کریم عباس زاده حصار و محمود رضا ستاره به عنوان بازرس اصلی و حمیدرضا درچمن و رضا باغبان به عنوان بازرس علی البدل تشکیل می‌دهند.
 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه