ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خانه فرهنگ گلستان شهر بجنورد راه اندازی می‌شود

اترک: معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد از راه اندازی و افتتاح خانه فرهنگ گلستان طی آینده‌ای نزدیک خبر داد.

به گزارش اترک، محمد موفق گفت: فعالیت‌های فرهنگی نقش تعیین کننده‌ای در اشاعه هنجارهای جامعه دارند و تأثیرگذاری اقدامات فرهنگی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی با بیان اینکه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در انتخاب مسیر فرهنگی و سلامت اجتماعی شهروندان تأثیر گذار است، افزود: شهرداری علاوه بر اقدامات عمرانی به مسائل فرهنگی و توسعه آن بین شهروندان توجه بسیاری دارد که راه اندازی خانه‌های فرهنگ نمونه‌ای از این اقدامات به شمار می‌رود.

موفق از راه اندازی و افتتاح خانه فرهنگ گلستان شهر بجنورد بعد از ایام محرم خبر داد و گفت: توسعه فضاها و سرانه‌های فرهنگی سطح شهر، غنی سازی اوقات فراغت شهروندان و ارتقای سطح فرهنگ شهروندی از جمله اهداف راه اندازی این خانه فرهنگ است.

وی اضافه کرد: محلی که تحت عنوان خانه فرهنگ گلستان به زودی راه اندازی می‌شود پیش از این ساخته و به عنوان ساختمان شهرداری بکار گرفته می‌شد تا بنیاد مسکن ساختمانی را برای شهرداری در اختیارشان قرار داد و این محل به معاونت فرهنگی شهرداری بجنورد برای ایجاد خانه فرهنگ واگذار شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: در خانه فرهنگ گلستان کلاس‌های آموزشی مانند قرآن، خیاطی، گلدوزی، بافندگی، نقاشی، چرتکه و... برگزار خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه