ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

راه اندازی مرکز اسناد شورای اسلامی شهر بجنورد

اترک: رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بجنورد از راه اندازی مرکز اسناد این شورا در روز ۱۴ آبان امسال همزمان با روز فرهنگ عمومی خبر داد.

به گزارش اترک، ابراهیم امانی روز گذشته در یکصد و هجدهمین جلسه رسمی شورای شهر بجنورد با اعلام این خبر گفت: با راه اندازی مرکز اسناد رسمی شورای شهر تعداد ۶ هزار سند که از طرف مرکز اسناد کتابخانه ملی و دو هزار سند هم که از سوی امور خارجه تحویل شورا شده به نمایش گذاشته خواهد شد.

وی اسناد مربوط به بجنورد را شامل سند، فیلم، عکس و اسلاید عنوان کرد و افزود: اسناد گنجینه‌ای است که در طول چندین سال تهیه شده و با راه اندازی مرکز اسناد دانشجویان، محققان و مردم بجنورد قادر به استفاده از آن‌ها برای امور تحقیقی و پژوهشی خواهند بود.

امانی اضافه کرد: همچنین همزمان با راه اندازی مرکز اسناد، کتابخانه شورای اسلامی شهر بجنورد هم افتتاح خواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه