ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

بانوان همچنان محروم از حضور در ورزشگاه‌های استان

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: مجوز ورود بانوان به ورزشگاه‌ها مربوط به تهران است و برای تماشای بازی‌های شهرستانی مصداق ندارد.

به گزارش اترک، کوروش بهادری اظهار داشت: با توجه به پیگیری‌های صورت گرفته توسط فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا)، وزارت ورزش و جوانان این مجوز را تنها برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها هنگام مسابقات تیم ملی صادر شده است.

وی در خصوص درخواست برخی بانوان فوتبال‌دوست برای تماشای بازی‌های نماینده فوتبال استان در ورزشگاه بجنورد، افزود: در هیچ شرایطی اجازه ورود بانوان به ورزشگاه ۱۹ مهر بجنورد برای تماشای بازی‌های تیم فوتبال اترک داده نمی‌شود.

بهادری گفت: تا زمانی که این مجوز به استان ابلاغ و بخشنامه نشود امکان حضور بانوان در ورزشگاه فراهم نخواهد شد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه