ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

صدور 82 مجوز مشاغل خانگی در حوزه صنایع دستی استان

اترک: معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان شمالی گفت: طی نیمه نخست امسال، 82 مجوز مشاغل خانگی برای متقاضیان فعالیت در حوزه صنایع دستی صادر شده است.

به گزارش اترک، علی عابدی با اشاره به تعداد 61 رشته فعال صنایع دستی در استان، از صدور 82 مجوز مشاغل خانگی برای هنرمندان رشته‌های مختلف در 6 ماهه نخست امسال خبر داد.

وی هدف از صدور این مجوزها را حمایت از هنرمندان صنایع دستی عنوان کرد و افزود: طی همین مدت، 36 مورد پروانه تولید انفرادی صنایع دستی نیز صادر شده است.

عابدی گفت: فراهم سازی زمینه‌های تشویق و ترغیب فعالان حوزه صنایع دستی جهت مشارکت مؤثر و فعال در زمینه‌های مختلف از برنامه‌های حوزه معاونت صنایع دستی است.

وی اضافه کرد: امسال 6 کلاس آموزشی صنایع دستی برگزار شد و 571 نفر در این دوره‌ها آموزش‌های لازم را دریافت کردند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه