ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان بیاموزد؛

عذرخواهی گریوانی پس از انتشار کلیپ جنجالی

اترک/ عقیلی روز سه شنبه 19 شهریور ماه کلیپی جنجالی از درگیری لفظی یکی از اعضای شورای اسلامی شهر بجنورد با مأمور اجرائیات شهرداری منتشر شد که کام مردم را تلخ کرد.

بررسی این کلیپ جنجالی نشان می‌دهد جمشید گریوانی عضو و نائب رئیس شورای بجنورد به همراه یکی دیگر از چهره‌های سرشناس شهر، در صدد جلوگیری از جمع آوری هندوانه‌های یک دست فروش برآمده و متاسفانه به دلیل عصبانیت الفاظ ناشایستی را به کار می‌برد که قابل انتشار نیست.
این جریان ابعاد مختلفی داشته و شنیده‌ها حکایت از آن دارد که دستفروش مذکور بیش از مقدار معین شده، هندوانه برای فروش تخلیه کرده است. ظاهراً این موضوع نیز مورد شکایت و اعتراض مردم شده و ماموران اجرائیات شهرداری نیز برای رسیدگی به محل اعزام شدند. در این حین گریوانی نیز به محل مورد نظر می‌آید و آنچه نباید رخ دهد اتفاق می افتد.
دست به دست شدن این کلیپ در فضای مجازی و واکنش‌های مختلفی که مردم به آن داشتند باعث شد تا گریوانی که بالاترین میزان رأی را از مردم دریافت کرده و سابقه چندین دوره عضویت به عنوان نماینده مردم در شورای شهر را دارد به فاصله تنها یک روز از آن رفتار ناشایست از مردم عذرخواهی کند و توضیحاتش را ارائه دهد.
هرچند بروز چنین رفتاری از با سابقه ترین و پرطرفدارترین عضو شورای شهر به هیچ وجه قابل انتظار نیست، اما عذرخواهی وی را می‌توان نشان از قبول اشتباه و همچنین احترام به مردم دانست. توضیحات و عذرخواهی گریوانی نقطه عطفی است برای مسئولیت پذیری مدیران و مسئولان در قبال کارهایی که انجام می‌دهند و داشتن شجاعت عذرخواهی برای قبول اشتباهاتشان.
در مقابل این رفتار جمشید گریوانی، سخنان جلال جهان نیا مدیر درمان تأمین اجتماعی استان را به یاد می‌آوریم که در نشست خبری با بی پروایی تمام به مردم توهین کرد و به خودش زحمت عذرخواهی ساده نداد. حتی پس از 18 روز!
سؤال اینجاست آیا آقای جهان نیای تربتی که تحصیلاتش در استانی دیگر بوده و محل نخستین مدیریتش در استانی ثالث به نام خراسان شمالی؛ همچنان قصد دارد خودش را به آن راه بزند تا به قول معروف "آب‌ها از آسیاب بیفتد؟"
آیا باید فایل صوتی سخنان ایشان را در فضای مجازی منتشر کنیم تا مسئولیت سخنانش را پذیرفته و عذرخواهی نماید؟
افکار عمومی منتظر عذرخواهی شما هستند آقای مدیر.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه