ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

طلب هزار میلیارد ریالی شرکت گاز استان از صنایع

اترک: مدیرعامل شرکت گاز خراسان شمالی از مطالبه هزار و 250 میلیارد ریالی این شرکت از صنایع استان خبر داد.

به گزارش اترک، حسن رضا میربلوکی در نشست خبری با اشاره به اینکه شرکت گاز خراسان شمالی از مشترکان صنعتی هزار و250 میلیارد ریال مطالبه دارد، گفت: فولاد اسفراین ۲۵۰ میلیارد ریال، صنایع آلومینیوم ۲۰ میلیارد ریال، کارخانه قند و شکر افزون بر ۴۰ میلیارد ریال، کوره اسفراین ۱۰ میلیارد ریال از جمله صنایعی هستند که به این شرکت بدهی دارند.

وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی بدهی ندارد، گفت: اختلاف کوچکی در میزان بدهی وجود دارد که آن نیز حل خواهد شد اما هیچ گله‌ای از این شرکت نداریم.

میربلوکی اظهار کرد: اما صنایعی که به شرکت گاز بدهی دارند متأسفانه برای پرداخت برنامه‌ای ندارند که این امر موجب برنامه‌ریزی نشدن برای آغاز برخی پروژه‌ها شده است.

وی با بیان اینکه ۷۵ درصد مصرف گاز استان به صنعت تعلق دارد، افزود: اشتغال‌زایی، بهبود چرخه تولید، گسترش صنایع، ایجاد ارزش افزوده و بهبود اقتصاد منطقه از جمله مزایای این امر است.

 

+ بهره‌برداری از ۶ طرح گازرسانی در هفته دولت

مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به بهره‌برداری 6 طرح در هفته دولت امسال گفت: تهیه مصالح و اجرای شبکه توزیع گاز و نصب انشعابات روستاهای فاز سه جرگلان در روستاهای اشتوت ساسان، اشتوت بالا، اشتوت پایین و آقرقایه با جمعیت بهره‌بردار روستایی ۴۴۷ خانوار به اعتبار ۱۶ میلیارد و ۹۵۶ میلیون ریال در این هفته به بهره‌برداری می‌رسد.

میربلوکی اظهار کرد: تهیه مصالح و اجرای شبکه توزیع گاز و نصب انشعابات روستای اسمی و دولان با جمعیت بهره‌بردار روستایی ۸۰ خانوار به اعتبار یک میلیارد و ۶۷۲ میلیون ریال و گازرسانی به روستای برج آقا با جمعیت بهره‌بردار روستایی ۱۹ خانوار به اعتبار ۵۰۰ میلیون ریال از دیگر پروژه‌های هفته دولت است.

 وی اضافه کرد: ضریب نفوذ گاز استان در حوزه شهری هم اکنون ۱۰۰ درصد و روستایی ۹۹ درصد است در حالی که متوسط کشور در شاخص شهری ۹۶.۴ درصد و روستایی ۷۵.۳ درصد است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه