ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

خراسان شمالی در مسیر بازآفرینی پایدار شهری

اترک: مدیرکل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: قرار گرفتن خراسان شمالی در مسیر بازآفرینی پایدار شهری گامی در جهت تحقق توسعه پایدار شهری و ارتقاء کیفیت زندگی شهروندان است.

به گزارش اترک، علیرضا مصطفی زاده اظهار کرد: عملکرد ستاد بازآفرینی شهری استان در موضوع بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 97 کل کشور که از مبلغ 80 میلیارد ریال تخصیص صورت گرفته، بیش از 100 در صد است.

وی به محورهای فعالیت بازآفرینی شهری در سال 97 اشاره کرد و افزود: بهسازی محیط، خدمات روبنایی، خدمات زیربنایی، توانمند سازی اجتماعی و تملک اراضی برای بازگشایی معابر در محلات هدف بازآفرینی شهری بوده است.

مصطفی زاده اضافه کرد: مطالعات سند بازآفرینی شهری محلات جوادالائمه و امام هادی در شهر بجنورد و تصویب مطالعات شناسایی بافت های ناکارآمد شهری اسفراین در جلسه ستاد بازآفرینی شهری پایدار استان تصویب شد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: اراضی مازاد دستگاه‌های اجرایی برای اجرای طرح‌های بازآفرینی شهری شناسایی و 3 محله پیشنهاد شد که شامل باغ موزه صلح به متراژ هفت هزار متر مربع جهت احداث پروژه‌های بازآفرینی با رویکرد بهسازی محیط، شناسایی اراضی جهاد کشاورزی در محله باقرخان به متراژ 12 هزار و 400 متر مربع جهت احداث پروژه‌های بازآفرینی با رویکرد توسعه مسکن و امور فرهنگی، اراضی مازاد دانشگاه پیام نور شیروان به متراژ دو هزار و 400 متر مربع جهت احداث پروژه‌های بازآفرینی با رویکرد امور فرهنگی است.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه