ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

دستگیری عامل برداشت غیر مجاز حساب بانکی دراستان

رئیس پلیس فتا استان خراسان شمالی گفت: با تلاش ماموران پلیس فتا، فردی که اقدام به برداشت غیر مجاز از حساب شهروندان می‌کرد، شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش اترک، سرگرد یوسف شاکری در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی شکایت چند تن از شهروندان مرکز استان مبنی بر برداشت غیر مجاز از حساب بانکی آنان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با اقدامات فنی و تخصصی خود عامل برداشت غیر مجاز حساب بانکی را که در فروشگاهی مشغول به کار بود و از طریق کپی کارت بانکی شاکیان از آنان کلاهبرداری می‌نمود شناسایی و طی هماهنگی قضایی دستگیر نمودند.

رئیس پلیس فتا استان تصریح کرد: در بازرسی از منزل متهم یک دستگاه اسکیمر و تعداد زیادی گوشی تلفن همراه و سیم کارت کشف وضبط شد که مراتب پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

سرگرد شاکری در پایان با اشاره به اینکه علت اصلی وقوع جرائم اینترنتی سهل انگاری کاربران است، اظهار کرد: اگر رمز عبور را خود مشتریان در دستگاه وارد کنند و عملیات پرداخت را با دقت و بدون حضور دیگران انجام دهد، هیچگاه مجرمان نمی‌توانند از چنین شگردهایی استفاده کنند

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه