ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

برخورد جدی دستگاه قضایی استان با اخلالگران بازار مرغ

اترک: رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از برخورد جدی با اخلالگران بازار مرغ و کالاهای اساسی خبر داد.

به گزارش اترک، حجت الاسلام جعفری در چهارمین نشست ستاد استانی اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: با افرادی که برخلاف ثبات و امنیت بازار بویژه کالاهای اساسی، مرغ و آرد گام برمی دارند برخورد قاطع می‌کنیم.

وی تصریح کرد: با افرادی که برخلاف ثبات و امنیت بازار گام برمی دارند و با افزایش قیمت کالاهای اساسی دربازار و معیشت مردم اختلال ایجاد می‌کنند برخورد قاطع می‌شود.

حجت الاسلام جعفری با اشاره به تصمیم اخیر ستاد تنظیم بازار کشور و نوساناتی که در بازار مرغ و بعضی از اقلام اساسی دیگر به وجود آمده است، تأکید کرد: قطعاً دستگاه قضایی استان ضمن حمایت از افرادی که در تحقق ثبات و امنیت بازار تلاش می‌کنند حمایت می‌کند و در مقابل نیز با افرادی که در بازار و معیشت مردم اختلال ایجاد کنند به شدت برخورد می‌کند.

وی با اشاره به وضعیت حوزه نگهداری و توزیع و استفاده گندم در استان از اعلام گزارشاتی مبنی بر قاچاق آرد در استان خبر داد و افزود: در این رابطه تعدادی متخلف محکوم و در حال تحمل مجازات هستند و در جلسه آینده این ستاد مسائل این حوزه پیگیری می‌شود.

رئیس کل دادگستری استان همچنین با تأکید بر پیگیری مشکلات سرمایه گذاران در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری و کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گفت: در این باره نیز بازخوانی در مصوبات کارگروه رفع موانع تولید انجام خواهد شد تا همه مصوبات در چارچوب قانون و اختیارات کارگروه انجام شود.

وی تأکید کرد: نتیجه این مصوبات باید مشکلات و موانع تولید در پیشروی سرمایه گذران استان را رفع کند نه اینکه بر مشکلات سرمایه گذاران بیافزاید.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه