ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

کشف بیش از ۴ هزار نخ سیگار قاچاق در شهرستان فاروج

فرمانده انتظامی شهرستان فاروج از توقیف یک محموله بار قاچاق حامل ۴ هزار و ۲۰۰ نخ سیگار غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ یدالله نوروزی گفت: در راستای اجرای طرح مقابله با ورود کالای قاچاق و توزیع آن در سطح جامعه ماموران پلیس آگاهی شهرستان فاروج به همراه عوامل سپاه در همین رابطه اقدام به گشت زنی هدفمند در سطح شهرستان کردند.

وی با اشاره به اینکه ماموران در حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه خودروی سواری مشکوک شدند، افزود: بعد از متوقف کردن این خودرو در بازرسی بعمل آمده تعداد ۴ هزار و ۲۰۰ نخ انواع سیگار قاچاق و همچنین تعداد ۵۰۰ بسته ناس نیز کشف و ضبط شد.

سرهنگ نوروزی با اشاره به دستگیری یک متهم در این رابطه، خاطر نشان کرد: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و خودرو نیز راهی پارکینگ شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه