ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

ابلاغ ۲۵۸۰ فقره تسهیلات مسکن روستایی استان

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان شمالی گفت: تا کنون ۲ هزار و ۵۸۰ فقره تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی به بانک‌های این استان ابلاغ شده است.

  

به گزارش اترک، علی روحانی اظهار داشت: سهم امسال استان از طرح ویژه مسکن روستایی، ساخت پنج هزار واحد مسکن است که تا کنون ۲ هزار و ۵۸۰ فقره از این تسهیلات ابلاغ شده است.

 

وی با بیان اینکه بانک مسکن، سپه، رفاه و تجارت ۱۰۰ درصد سهم خود از تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی را ابلاغ کرده‌اند، افزود: سقف تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی ۴۰۰ میلیون ریال است.

روحانی در ادامه به پرداخت تسهیلات بازسازی مسکن خسارت دیده از سیل اوایل امسال اشاره کرد و گفت: پرداخت ۶ هزار و ۴۵۰ فقره تسهیلات بازسازی واحدهای مسکونی برای این استان در هیات وزیران مصوب شده است که ۶ هزار و پنج واحد مربوط به واحدهای مسکونی روستایی و ۴۴۵ واحد مربوط به مناطق شهری است.

وی افزود: هزار و ۵۰۰ فقره تسهیلات بازسازی مناطق سیل زده استان ابلاغ شده است که هزار و ۴۰۰ فقره مربوط به بازسازی مناطق آسیب دیده روستایی و ۱۰۰ فقره مربوط به مناطق شهری است که تاکنون بیش از هزار و ۴۷۰ فقره تسهیلات به بانک معرفی شده و هزار و هفت مورد منجر به انعقاد قرارداد با بانک‌ها شده است.

وی با بیان اینکه پرداخت چهار هزار و ۹۲۵ فقره تسهیلات معیشتی هم برای استان مصوب شده، خاطر نشان کرد: تا کنون هزار فقره تسهیلات معیشتی به استان ابلاغ شده است.

روحانی تصریح کرد: به هر واحد روستایی که نیاز به بازسازی پیدا کرده، ۴۰۰ میلیون ریال تسهیلات و ۱۰۰ میلیون ریال کمک بلاعوض تعلق می‌گیرد و برای بازسازی هر واحد شهری نیز ۵۰۰ میلیون ریال وام و ۱۲۰ میلیون ریال کمک بلاعوض داده می‌شود.

معاون امور بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن خراسان شمالی گفت: حادثه دیدگان سیل، ۵۰ میلیون ریال کمک بلاعوض و ۱۵۰ میلیون ریال وام بانکی برای جبران خسارت‌های معیشتی دریافت می‌کنند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه