ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

عقد قرارداد ۱۴۵ میلیاردی صنعت نفت با لوله گستر اسفراین

نماینده مردم اسفراین در مجلس گفت: با پیگیری‌های مسئولان استانی و مذاکره رییس مجلس با وزیر نفت سرانجام قراردادی 145 میلیارد تومانی میان صنعت نفت کشور با شرکت لوله گستر اسفراین منعقد شد.

به گزارش عصر اترک، هادی قوامی، نماینده مردم اسفراین در مجلس در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: پس از سفر علی لاریجانی، رییس قوه مقننه کشور به استان خراسان شمالی در خردادماه امسال، تحقق مصوبات این سفر در حال پیگیری است که از این میان یک قرارداد بسیار ارزشمند نیز منعقد شد.

قوامی اعلام کرد: با پیگیری رییس مجلس و مسئولان استانی سرانجام قراردادی به ارزش 145 میلیارد تومان میان صنعت نفت کشور و شرکت لوله گستر اسفراین در زمینه تولید و خرید محصولات لوله گستر منعقد شد.

وی افزود: 40 درصد از ارزش قرارداد به شرکت لوله گستر پرداخت شده است.

وی همچنین تصریح کرد: سایر شرکت‌های نفتی کشور نیز درصدد عقد قرارداد با شرکت لوله گستر هستند.

قوامی در ادامه خاطر نشان کرد: از محل عقد قرارداد 145 میلیارد تومانی با لوله گستر، هزار میلیارد تومان به درآمدهای استان اضافه می‌شود که البته تا 10 میلیون دلار از خروج ارز از کشور نیز جلوگیری شد.

وی گفت: بابت انجام این پیگیری‌ها دست مریزاد می گویم.

وی همچنین اعلام کرد: اتفاق خوب دیگر نیز به ارزش 300 تا 400 میلیون دلار برای استان در راه است که با توجه به اینکه هنوز موضوع نهایی نشده است فعلاً نمی‌توان آن را رسانه‌ای کرد.

نماینده مردم اسفراین در مجلس درباره دور دوم سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان خراسان شمالی و نتایج آن برای استان نیز اظهار کرد: تعهدات اجرای مصوبات این سفر برای استان تا پایان دولت دوازدهم یعنی تا سال 1400 خواهد بود.

قوامی گفت: تحقق 70 درصد از مصوبات این سفر در استان بدان معنا است که به اندازه 30 سال، کار در استان انجام شده است.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه