ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

افزایش 2 درصدی مصدومان سوانح رانندگی در استان؛

90 روز، 1000 مصدوم

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی گفت: تصادفات رانندگی سال جاری در سه ماهه نخست هزار و 334 نفر را روانه پزشکی قانونی کرد.

به گزارش اترک، بابک سلحشور با اشاره به اینکه از این آمار 888 نفر مرد و 446 نفر زن بوده‌اند، اضافه کرد: آمار اعلام شده با مدت مشابه سال گذشته که هزار و 308 نفر بوده‌اند، دو درصد افزایش داشته است.

وی در رابطه با آمار بیشترین تصادف و کمترین تصادف در شهرستان‌های استان، تصریح کرد: بجنورد با 629 نفر بیشترین و راز و جرگلان با شش نفر کمترین آمار تصادف‌ها را به خود اختصاص داده‌اند.

مدیرکل پزشکی قانونی خراسان شمالی اظهار کرد: شیروان با 265 نفر، اسفراین با 176 نفر، آشخانه با 128 نفر، جاجرم با 76 نفر و فاروج با 107 نفر در رتبه‌های بعدی قرار دارند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه