ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

اختصاص 400 میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی استان

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ازاختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های میراث فرهنگی در سفر رئیس جمهور به استان خبر داد.

به گزارش اترک، حبیب یزدان پناه گفت: سفر ۲۳ تیرماه رئیس جمهور و هیئت دولت، تصمیماتی برای رونق و توسعه استان در پی داشت که از جمله آن، اختصاص ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای دو سال به این اداره کل است.

وی همچنین از اختصاص یک هزار و ۲۹۶ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به منظور فعالیت در بخش‌های گردشگری و صنایع دستی خبر داد و افزود: این میزان اعتبارات، ۱۰ برابر اعتبارات ملی اختصاص یافته به طور سالیانه است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی ابراز امیدواری کرد با برنامه ریزی‌های انجام شده، در آینده روند اجرای طرح‌های گردشگری، میراث فرهنگی و صنایع دستی، آهنگ سریع‌تری به خود بگیرد.

یزدان پناه، احداث ساختمان اداری این اداره کل، توسعه مجموعه فرهنگی تاریخی مفخم، ساخت کمپینگ اقامتی ارگ بلقیس، راه اندازی بازارچه‌های صنایع دستی در روستاهای هدف گردشگری و معرفی استان در قالب برگزاری هفته‌های فرهنگی و حضور در نمایشگاه‌های مختلف را از جمله برنامه‌های پیش رو برشمرد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه