ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تکمیل و بهره برداری راه آهن جوین–اسفراین و بزرگراه بجنورد–جنگل تا پایان دولت دوازدهم

وزیر راه و شهرسازی گفت: طرح راه آهن جوین - اسفراین و بزرگراه بجنورد - جنگل گلستان تا پایان دولت دوازدهم تکمیل و بهره برداری می‌شود.

به گزارش اترک، مهندس محمد اسلامی در آیین افتتاح طرح‌های راهسازی خراسان شمالی که از طریق ویدئوکنفرانس توسط ریاست جمهوری انجام گرفت، با اشاره به افتتاح ۲ پروژه محوری و اساسی در خراسان شمالی، اظهار داشت: بزرگراه جنگل گلستان و طرح ریلی اتصال جنوب استان به خط آهن سراسری در مدت باقی مانده از دولت دوازدهم اجرا می‌شود.

وی افزود: پروژه راه آهن جوین - اسفراین به طول ۵۷ کیلومتر با اعتبار ۲ هزار میلیارد ریال اجرا شده و خراسان شمالی از این طریق به راه آهن سراسری وصل می‌شود.

وی اظهار داشت: در ناحیه شمالی نیز، مسیر بجنورد - جنگل گلستان ۲۷۷ کیلومتر از مسیر دالان شرقی و غربی است که ۱۱۷ کیلومتر آن قبل از سال ۹۶ آماده شده، ۷۰ کیلومتر آن امروز افتتاح رسمی شده و ۹۰ کیلومتر باقی مانده جزو مواردی است که تا پایان دولت تکمیل می‌شود.

اسلامی بهره برداری از ۴۰۸ واحد مسکن مهر، دو مرکز معاینه فنی، مجتمع بین راهی و راه روستایی و پروژه آر. وی. آر فرودگاه بجنورد برای بالا بردن افق دید با اعتبار یک هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال را از دیگر پروژه‌های افتتاحی حوزه این وزارتخانه در استان خراسان شمالی برشمرد.

مدیر کل راه و شهرسازی خراسان شمالی نیز گفت: 70 کیلومتر از بزرگراه بجنورد به جنگل گلستان در حوزه شهرستان‌های مانه و سملقان، بجنورد و گرمه با حضور وزیر راه و شهرسازی راه‌اندازی و بهره‌برداری شد.

مصطفی زاده در مورد این پروژه اظهار داشت: از ۷۰ کیلومتر مسیر قابل افتتاح ۱۵ کیلومتر در مانه و سملقان و بقیه در شهرستان‌های گرمه و بجنورد است.

علیرضا مصطفی زاده اعتبار هزینه شده برای افتتاح این طرح را ۲ هزار میلیارد ریال اعلام کرد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه