ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس:

چرخه معیوب توزیع ناشی از بی عرضگی مدیران است

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به چرخه معیوب نظام توزیع کالا در کشور گفت: دلیل اصلی این موضوع بی عرضگی مدیران است.

به نقل از فصل اقتصاد، عبدالرضا عزیزی با اشاره به چرخه معیوب نظام توزیع کالا در کشور تصریح کرد: دلیل اصلی این موضوع بی عرضگی مدیران است، در این حوزه نباید دائماً قانون تصویب کنیم زیرا خود تورم قوانین نیز در این زمینه باعث افزایش مشکلات می‌شود.

وی افزود: فرانسه با 400 سال پارلمان تنها 6 هزار قانون دارد اما ایران با 100 سال پارلمان دارای 12 هزار قانون است.

عزیزی با اشاره به یکی از مصادیق توزیع مناسب گفت: استانداری خراسان شمالی در زمان توزیع گوشت دولتی تلاش کرد با شناسایی کارگران و افراد تحت پوشش کمیته امداد، گوشت را درب منزل این افراد توزیع کند که دیگر نیازی به صف نبود و توزیع گوشت نیز با قیمت بسیار پایین‌تر انجام شد.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: برای نظام توزیع باید نظارت دقیق وجود داشته باشد. اصل نخست برای نظام توزیع کالا در کشور نیز وجود مدیریت هوشمند و صحیح است.

وی اظهار کرد: نباید برای این بخش یارانه در نظر بگیریم زیرا هدف یارانه حمایت از نیازمندان و یا افراد با توان خرید پایین است.

عزیزی با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در توزیع گفت: در کمیسیون اجتماعی مجلس نهم مصوب شد سازمان اتکا که مربوط به وزارت دفاع است، به بخش خصوصی آورده شود و یکی از دلایل تصویب این موضوع نیز عملکرد فروشگاه‌های اتکا به عنوان پدافند غیرعامل باشد.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه