ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

آتش سوزی‌های عمدی سه دستگاه خودرو در اسفراین و شیروان

اخبار منتشر شده طی دو روز گذشته از آتش سوزی عمدی سه دستگاه خودرو در دو شهرستان استان حکایت دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین از آتش سوزی عمدی دو دستگاه خودرو ماکسیما و نیسان وانت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اترک، سرهنگ جاوید مهری فرمانده انتظامی شهرستان اسفراین با اعلام خبر آتش سوزی عمدی دو دستگاه خودروی ماکسیما و نیسان وانت در این شهرستان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع آتش سوزی عمدی دو دستگاه خودروی ماکسیما و نیسان وانت در سطح شهر اسفراین بلافاصله ماموران انتظامی به همراه عوامل آتش نشانی به محل مورد نظر اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در بررسی‌های اولیه مشخص شد که افراد ناشناسی با استفاده از بنزین اقدام به آتش سوزی این خودروها کرده‌اند، افزود: با توجه به حساسیت موضوع مراتب برای دستگیری عوامل این آتش سوزی‌ها با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

این مقام نیروی انتظامی با اشاره به اینکه در این راستا پرونده تشکیل و برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شد، خاطر نشان کرد: تلاش ماموران برای دستگیری افراد مورد نظر با جدیت تمام ادامه دارد و از شهروندان نیز انتظار می‌رود در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک و مشابه بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

همچنین خبر دیگری از فرماندهی انتظامی شهرستان شیروان حاکی است که روز شنبه یک دستگاه خودروی لیفان ۵۰x در این شهرستان توسط افراد ناشناس به صورت عمدی آتش گرفت.

سرهنگ مسعود وحیدی اظهار داشت: در این راستا، مأموران به شهر زیارت در شمال شرق شهر شیروان اعزام شدند و بررسی‌های اولیه را انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه برابر اظهارت اهالی افراد ناشناسی با استفاده از بنزین اقدام به آتش سوزی لاستیک‌های این خودرو کردند، افزود: آتشسوزی خودرو توسط عوامل آتش نشانی مهار شد.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه