ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

پرداخت وام اشتغال به همسران نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) با اشاره به پرداخت وام اشتغالزایی به همسران نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد گفت: کمیته امداد به همسران نوعروس‌هایی که همسرشان بیکار است وام و خدمات کسب‌وکار ارائه می‌دهد تا ازدواج بین آن‌ها نیز تشویق شود.

به گزارش ایسنا، حجت‌الله عبدالملکی با اشاره به اینکه نرخ طلاق در مددجویان کمیته امداد به‌مراتب از متوسط کشور پایین‌تر است، اظهار کرد: این افراد تحت پوشش خدمات مددکاری هستند و یک مددکار حرفه‌ای برای هر خانواده وجود دارد که به لحاظ دانشی نیز در سطح خوبی است. به همین دلیل نه تنها با ارائه این خدمات از سوی کمیته امداد زمینه برای سوءاستفاده سودجویان فراهم نمی‌شود بلکه وقتی آن‌ها می‌خواهند ازدواج کنند، از این مددکاران، مشاوره دریافت می‌کنند. نظام مددکاری کمیته امداد آن‌قدر قوی است که زمینه برای سوءاستفاده از این شرایط فراهم نیست.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی (ره) بابیان اینکه وام‌های اشتغالزایی به همسران زنانی که ازدواج مجدد می‌کنند نیز تعلق می‌گیرد، تصریح کرد: اگر همسر این زنان بیکار باشد تمام خدمات اشتغال به آن‌ها پرداخت می‌شود. این نکته از این لحاظ اهمیت دارد که بعضی از زنان بدلیل ترس از قطع شدن خدمات دریافتی از کمیته امداد ممکن است ازدواج نکنند، این درحالیست که این وام‌ها حتی به خود زنانی که قصد اجرا کردن طرح‌های اشتغال را دارند نیز پرداخت می‌شود.

عبدالملکی با اشاره به اینکه پرداخت این خدمات منوط به ازدواج نخست یا دوم زنان نیست، گفت: محور ما اقتصاد خانواده است و اولویت ما این است که این افراد تبدیل به خانواده شوند و با راه انداختن یک کسب‌وکار زمینه برای خودکفایی خود را فراهم کنند.

 

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه