ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

تکمیل منازل مددجویان سیل زده استان قبل از شروع فصل سرما

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: 250 واحد مسکونی در سال جاری برای مددجویان سیل زده این نهاد احداث می‌شود.

به گزارش اترک، مجید الهی راد با اشاره به اینکه احداث واحدهای مسکونی با همکاری بسیج سازندگی در استان انجام می‌شود، اظهار کرد: ساخت واحدهای مسکونی پیش از شروع فصل سرما به پایان می‌رسد و تاکنون نیز هزار و 100 واحد مسکونی در اثر سیل و بارندگی آسیب دیده است.

وی بابیان اینکه 477 واحد مسکونی تاکنون پروانه ساختمانی را دریافت کرده‌اند، افزود: 190 مورد از این پرونده‌ها برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها مراجعه کرده‌اند و تسهیلات مربوطه را دریافت کرده‌اند.

الهی راد با تأکید بااینکه تاکنون هیچ‌گونه تحویل واحد مسکونی به مددجویان وجود نداشته است، خاطرنشان کرد: در حال حاضر کارهای ابتدایی ساخت واحدهای مسکونی انجام می‌شود و تا قبل از فصل سرما نیز به پایان می‌رسانیم.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه