ورود به حساب کاربری
ایجاد حساب کاربری
اطلاع رسانی

با توجه به افزایش هزینه‌های تولید روزنامه در چند ماهِ اخیر، و تلاش ما در راستای ادامه انتشار روزنامه «اترک» به‌روال معمول و حفظِ کیفیت و تیراژ روزنامه، ناگزیر به حذفِ امکان بازدید رایگان سایت و به‌تبع آن فروشِ آنلاین مطالب از طریق سایت هستیم. بنابر وضعیتِ اقتصادی اخیر، خاصه گرانی و نبودِ کاغذ موردنیاز برای انتشار روزنامه، در صورتی‌ که متقاضیِ بازدید از سایت روزنامه هستید و جهتِ یاری به امر فرهنگی و امکان ادامه انتشار روزنامه در این مسیر نیز ما را همراهی کنید.

چانچه تا اکنون عضو سایت نیستید، بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید.

چنانچه قبلا ثبت نام کرده‌اید، بر روی گزینه ورود به سایت کلیک کنید.

خبرهای روز

نان آجر شده واحدهای اقامتی

اترک: رئیس جامعه واحدهای اقامتی در خراسان شمالی گفت: پارک‌های خراسان شمالی نان واحدهای اقامتی را در استان آجر می‌کنند.

به گزارش اترک، یونس کاظمی افزود: تقریباً در بیشتر نقاط کشور به مسافرها اجازه داده نمی‌شود که مسافرها در داخل پارک‌ها، چادر برپا کنند این در حالی است که در این استان مسافرها در هر پارکی و در هر نقطه‌ای از پارک‌ها که تمایل داشته باشند، می‌توانند چادر خود را برپا کنند و شب نیز اقامت داشته باشند.

وی ادامه داد: این وضع در فصل تابستان به گونه‌ای می‌شود که اگر شهروندی در این استان بخواهد چند ساعتی را در پارک سپری کنند در برخی از پارک‌ها جایی برای خود شهروندان نیست.

کاظمی اظهار کرد: همیشه از سوی مسئولان شنیده می‌شود که سالانه 20 میلیون مسافر از این استان تردد می‌کنند اما این امر چه فایده‌ای برای جامعه واحدهای اقامتی داشته است؟

وی تصریح کرد: یکی دیگر از مشکلات واحدهای اقامتی این استان خانه مسافرها هستند، بطوریکه برخی افراد دارای منزل خالی کارتن به دست گرفته و مسافران را به سمت منازل خود هدایت می‌کنند.

کاظمی اضافه کرد: متأسفانه تعداد زیادی از این خانه مسافرها فاقد مجوز بوده و نظارتی نیز بر روی آن صورت نمی‌گیرد.

وی گفت: هم اکنون 20 واحد اقامتی در این استان وجود دارد که با ظرفیت کمتر از 10 درصد فعالیت می‌کنند.

رئیس جامعه واحدهای اقامتی خراسان شمالی اظهار کرد: طی چند سال گذشته واحدهای اقامتی شهر اسفراین کنار کشیدند و به غیر از آن طی سه تا چهار اخیر سه تا چهار واحد تولیدی در سایر نقاط استان از رده خدمات‌رسانی خارج شدند.

تبلیغ

ارسال دیدگاه شما

روزنامه در یک نگاه
ویژه نامه
تبلیغ تبلیغ پرتال استانداری خراسان شمالی
بالای صفحه